- 1/3

Bilder från lovet:

På väg till Stockholm, jag posar och Merdin sover haha!



Inne på världens mysigaste Thairestaurang i Sthlm, Koh Phangan. Kändes nästan som att man var i Thailand och så kändes det som att man satt utomhus, det var jättevarmt och massa växter och palmer + en liten bäck där det simmade fiskar, sjukt mysigt! Maten var jättegod också :)



Jag på restaurangen med mina feta kinder, usch haha!



HEMSK bild på mig, men den bjuder jag på! Jag och älsklingen.



Bowling på Hugo.





Myskväll: pizza, en fet godispåse, cola, hyra film - kan inte bli bättre! Förresten, ni MÅSTE se filmen "My sisters keeper" (på svenska - "Allt för min syster") den var helt sjukt bra! Jättesorglig och jag grät som en gris men den var verkligen jättebra. Ice age 3 och Beck var också bra men My sisters keeper var fan en av dom bästa filmerna jag sett..



Fest i Borgen:






Nu orkar jag inte lägga in mer bilder, jag har haft ett bra lov iallafall! Ska visa er sen vad jag köpte i Stockholm :) Pusshej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0