TILL SALU

Jag har bestämt mig för att sälja min nya tröja jag beställde hem från Nelly eftersom jag tycker att den är för stor för mig. Det är spets framtill och leopard baktill. Den är i storlek XS, helt oanvänd (lappen kvar) och i jätteskönt material. Går att använda som klänning, tröja, tunika, vad du vill :)

En tjej i min klass vill köpa den för 100 kr men eftersom den kostade 200 kr nypris + att jag betalade postförskott 50 kr för den och jag har ju aldrig har använt den, vill jag se om någon skulle kunna tänka sig att betala lite mer för den. Ni får lägga bud på den, budet du lägger måste alltså vara över 100 kr.

Lättast vore om du som vill köpa den bor här i Norrköping så vi kan möta upp varandra så slipper vi krångla med att skicka det, fraktkostnader osv.

Fram:



Bak:



Har även en bild jag tagit själv på den, kommentera i det här inlägget om ni är intresserade och skriv er mailadress så mailar jag en bild jag tagit på den! Annars kan ni även höra av er på mitt mobilnr - 0762311245.

OBS, i fortsättningen när jag kommer sälja kläder på bloggen kommer det vara billigare, men denna vill jag ha lite för eftersom den är helt ny och oanvänd och jag har betalat fraktkostnader för den osv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är intresserad, 110 kr?

2010-03-25 @ 17:46:48
Postat av: Anonym

palla lägga 110 om en la 100 som va hennes KOMPIS, om ja va lite mindre skulle ja lätt lägga 200 :)

2010-03-26 @ 01:04:10
Postat av: Anonym

håller med åvan

2010-03-26 @ 12:15:58
Postat av: malin

Jag vill med sälja min. jag gillar den inte. Så någon kan ju köpa min i samma storlek med ;) lapp kvar och allt.

2010-03-26 @ 14:30:04
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag har redan blivit erbjuden 200 kr för den av en tjej, så om någon annan vill ha den måste ni alltså buda högre än 200! :)

2010-03-26 @ 15:42:59
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: malin

Har du? Utav vem då. fasen vad nice. jag är inte riktigt den som säljer grejer på bloggen va :D men jag måste bli av med den. haha. får ångest av att den hänger i min garderob.

2010-03-26 @ 15:50:12
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/
Postat av: Anonym

ringde hon över telefon då eller för det är ingen här bland kommentarerna som gett 200 :D

2010-03-26 @ 17:59:44
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0