THE WAY YOU MAKE ME FEEL

Vanlig skoldag igen, föutom att vi flyttade fram dramalektionen till 12.20 - 13.20 istället för 15-16. Vi var faktiskt på Arbis idag och dansade med Daniel Mitsogiannis, en JÄTTEDUKTIG sångare&dansare som bla varit med i Melodifestivalen. Han satte ihop en koreografi som vi ska lära oss till musikalen Chicago som vi håller på med, skitkul! Här är han:



Nu är jag hemma och ska snart äta tacos, sen ikväll blir det lite plugg. Imorgon har jag bara två lektioner sen slutar jag, skönt! Efter det ska jag till Linköping och shoppa sen på kvällen blir det gymnasiefest, hoppas det blir kul! På lördag fyller min kära lillasyster år, hela 12 år, då ska vi fira henne och så, sen ut och äta på kvällen, myspys! :) Sen på söndag kommer min älskling hem! En helg att se fram emot alltså. Sen ska jag försöka hinna med att fixa dethär med försäljningen på bloggen i helgen, så håll utkik! Vi hörs pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du några husdjur? ifall inte, vill du inte ha något?? :)

2010-03-29 @ 19:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0