SOMETHING HAS TO CHANGE

Idag har jag varit sjuk så har inte varit i skolan. Har bara sett på film hela dagen typ, nyaste Harry Potter och sen en film som heter The Golden Compass. Haha jag har börjat älska fantasy filmer, hatade det förut!

Jag har fått en lite rolig kommentar:
Postat av: anonym

Jag komenterade din bilddagbok med men du verkar inte vara inne där så mycket. Men det var en bild som du hade lagt upp på den 20 september 2008. Du skrev "älsklingen & jag firade 1 år idag,
va & åt och sen bio, mamma mia (:
sen gick vi hem till mig och hade mys.
ÄLSKAR DIG <3"
min fråga va då:
det står på din blogg att du och merdin har varit tsm i mer än 3 och ett halvt år.. men ja undrar hur de går ihop sig eftersom enligt den här bilden borde ni ha varit tsm i 2 år och 6 månader ? :S

- Oj, du vet bättre än mig ju snokarn ;) Nejdå men såhär ligger det till: Jag och Merdin vet inte riktigt när vi blev tillsammans, vi har träffats i ca 3-4 år men vi har tyvärr inget speciellt datum då vi blev tillsammans för vi vet själva inte när det hände. Vi var kompisar väldigt länge innan vi blev kära i varandra, så vi hittade helt enkelt på ett ungefärligt datum för vi ville kunna fira att vi varit tillsammans en viss tid. Och sen den dagen vi bestämde oss för ett datum har det gått 3 år och 7 månader nu, och det är mer rimligt än att vi bara varit tillsammans i 2 och ett halvt år som jag tydligen skrivit förut, för vi blev typ tillsammans när jag gick i sjuan och han i åttan. Någonstans där. Nu går jag i ettan och han i tvåan. Men vi vet faktiskt inte exakt när vi blev tillsammans :) Men såsom vi räknat det har vi nu varit tillsammans i 3 år och 7 månader.  Och jag orkar inte ens räkna ut det du räknat med år och månader. Och nej, jag är nästan aldrig inne på bilddagboken.

Det var nog allt jag hade att säga idag..  Pussis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0