ANGÅENDE LIVE ENTERTAINMENT

Jag har fått frågan från många olika om gymnasiefesten "Live Entertainment" är inställd nu på fredag den 26. Jag har försökt fått tag på han som håller i festen, men har tyvärr inte lyckats nå honom. Jag kan inte säga att det är 100% att festen inte är inställd då jag hört ryktet från så många nu, men jag kan säga att jag tror verkligen inte att festen är inställd! Om man går in på www.mradoo.se där det finns information om Live Entertainment kan man se när Ado har spelningar (en av artisterna som ska uppträda på festen) och då ser det ut såhär:

Datum:      Spelställe:              Ort:              Pris:       Klockan: 

26/3-2010   Bosniska Klubben          Norrköping        100kr       21.00-01.00

27/3-2010   INSTÄLLT!                     Helsingborg       100kr       21.00-01.00

27/3-2010   INSTÄLLT!                     Ystad                 100kr       21.00-02.00 

Som ni ser är alla hans spelningar inställda FÖRUTOM den här i Norrköping på fredag. Så om man tittar på hemsidan ser det alltså inte ut som att festen är inställd. Jag ska försöka få tag i han som håller i festen igen, men jag tror att han är i Norge just nu. Dock borde han som håller i festen ha kontaktat mig om det är så att festen är inställd eftersom jag säljer biljetter, så NEJ, min gissning är att festen inte är inställd, men kan inte lova er till 100% att den inte är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0