- Telephone

WOW! Jag såg precis videon till Lady Gaga's och Beyonce's låt "Telephone". Videon släpptes inatt och är en fortsättning på videon till Lady Gaga's låt "Paparazzi".

Videon till "Telephone" är SJUKT SNYGG OCH GRYM, men jag börjar seriöst tro att Lady Gaga är psykiskt störd på riktigt. Sjukt extrema outfits och konstiga grejer har hon på sig, Beyonce har också det i den här videon men jag gillar det! Dom ser jättekonstiga ut och har på sig jätteudda grejer, men är det någon som passar i att se konstig ut är det Lady Gaga, hon är så jävla cool men samtidigt lite läskig haha. Hon är iallafall one of a kind och det gillar jag!

Jag älskar när musikvideos är som filmer och har en handling och det har verkligen "Paparazzi" och "Telephone".

Här har ni den sjukt grymma videon på 10 min, kolla på hela!


Jag älskar när Lady Gaga dansar i sin diamant-bh och diamant-string. Förresten, ser ni att hon har något framför ögonen sen typ solglasögon som är brinnande cigaretter och sen typ massa colaburkar i håret? HAHA hur får man ens den idén.. ?

Beyonce är riktigt snygg när hon har den blåa dräkten på sig med massa axeldetaljer.

FYFAN vad grymma dom är, riktiga förebilder! Lady Gaga, Beyonce och Rihanna är verkligen 2000-talets hittills mest begåvade och BÄSTA artister enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0