- Eclipse

Dajana smsade mig förut och sa att Eclipse-trailern har kommit, och det hade jag ingen aning om! Eclipse är ju då den tredje twilight filmen :) Tittade på lite olika trailers och jag tror att det här är den officiella och riktiga trailern men jag är inte säker:

 

Som vanligt får jag rysningar och gåshud! Det är verkligen något magiskt över Twilight och Edward & Bella.. Världens bästa filmer och böcker, helt klart! Visste ni förresten att Stephanie Meyer håller på att skriva en femte bok i Twilight-serien? YES säger jag bara, vill aldrig att hon ska sluta skriva haha.. jag som läst alla böcker har varit jätte deperimerad för att det inte finns något mer att läsa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0