- 9/3

Mitt humör har varit på topp dom senaste dagarna på grund av vädret, man känner att våren är på väg PÅ RIKTIGT. Solen är min bästa vän!

Har inte så mycket viktigt att skriva egentligen. Jag längtar till helgen. Och jag vill åka utomlands, Merdin och jag har tittat på resor ett tag nu, vi vill åka någonstans i april. Helst Turkiet. Till värmen och stranden och havet iallafall. Hoppas det blir något.

Förresten så är jag dum i huvudet. Jag ska spara pengar till en resa men ändå äter jag på MC, Chicken eller någonstans ute varje dag efter skolan? Onödigt. Sen handlar jag kläder och sånt jag inte ens behöver HELA TIDEN. Så fort jag går på stan (som blir typ varje dag efter skolan eftersom jag måste vänta på min buss som inte går så ofta)  blir det att jag går och äter, fikar eller shoppar. Får ALLTID med mig något hem. Måste sluta med det, seriöst alltså. Vad ska jag göra för att sluta? Lämna mitt bankkort hemma? Men ibland kanske jag MÅSTE ha pengar av någon anledning. Om ni vet något bra sätt att sluta slösa pengar på onödiga saker, TELL ME!

Sen har jag ÅNGEST för en sak. Men det får ni inte veta HEHE.

Nej nu är det dags att sluta skriva tycker jag! PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad söt :)

jag blir så sjukt nyfiken, berättaaa! :D

2010-03-09 @ 16:39:01
Postat av: Anonym

ett tips är ju att bara endast ha med dig högst 100 kronor i fickan och lämna bank kortet hemma , på så sätt så har du pengar om det skulle bli nödvändigt

2010-03-09 @ 19:17:16
Postat av: Anonym

ta ut sparpengar och göm dem någonstans i rummet och på kortet har du bara pengar som du behöver i fall det skulle vara nödvändigt

2010-03-10 @ 19:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0