- 6/3

Hello bloggisen! :) Myskväll igår, Merdin var här och vi såg 1408 som gick på tv, har sett den filmen förut men de gjorde inget, den är så spännande!

Idag när jag vaknade såg jag att de va sol ute så jag gick ut och satte mig här utanför, satt med mamma och myste i några timmar, fick faktiskt lite färg i ansiktet av solen, har fått massa fräknar också haha. Sen åkte jag in till stan, åkte först hem till Merdin en stund sen gick vi ner till stan och åt på Chicken kebab, sen gick vi runt lite på stan och sen köpte vi glass på MC. Nu är jag hemma igen och ska spendera kvällen framför Melodifestivalen med en massa gott! Nästa lördag blir de Globen :) 

Jag idag:



Fick en fråga förut:

Skulle du kunna ge exempel på vad mer man kan ha på sig när man har bustier? Och hur gör man om man är välbystad?
Tacksam för svar!:)


- Hm, jag kommer använda bustiern under en knäppt kavaj, man ska inte se så mycket av bustiern utan den ska bara skymta fram lite. Sen tycker jag det är snyggt att ha bustier under transparenta och genomskinliga linnen/skjortor/blusar/tröjor, lite mer påklätt än att bara ha BH under en transparent tröja tillexempel. Då syns bustiern men ändå inte för mycket! Om du är storbystad ska du väl köpa en bustier i en större storlek, din egen alltså. Tycker inte att det är fel att ha bustier även om man har stora bröst, det är ju bara snyggt, dock ska du akta dig för att visa för mycket, det kan lätt se lite slampigt ut då, men det spelar ingen roll om du har små eller stora bröst tycker jag. Om du ska ha en bustier och vill visa den lite mer än så som jag beskriver tycker jag att du ska satsa på en som inte liknar en BH så mycket, en svart bustier i spets kan ju lätt se ut som en BH, men den blåa jag köpte från Lindex tex ser inte lika mycket ut som en BH som en bustier i spets. Men affärerna börjar bara få bättre och bättre utbud av bustiers så det är bara att välja och vraka! :)

Ska visa er lite shopping snart, pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är det vita linnet ifrån? som är cool därbak? och hur mkt kostade den?

2010-03-06 @ 20:10:17
Postat av: lilla syster martina

ful du e hah

2010-03-08 @ 20:37:51
URL: http://norfizarna.blogg.se/
Postat av: merdin:D

fiiiiiiiiiiiiin!!

2010-03-09 @ 09:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0