- 5/3

Vanlig skoldag idag, var nyss nere på stan och åt på matcompaniet med Merdin, sen tog jag bussen hem. Finns inget mer att säga om idag direkt. Äntligen fredag, så SKÖNT! Men i helgen ska jag bara ta det lugnt, mysa och plugga.


Dagens humör:
Glad för att det är fredag.
Dagens mående: Helt okej.
Dagens borde: Plugga.
Dagens frisyr: Utsläppt, tråkigt. Som vanligt. Längtar till påsklovet då jag bokat frisörtid! (Min frisör är en väldigt busy woman)
Dagens smink: Som vanligt.
Dagens klädsel: Tights och stickad tröja.
Dagens planer: FREDAGSMYS!
Dagens materiella vill ha: Oj, massor, som alltid.
Dagens beroende: Ingenting.
Dagens tråkigaste: Spanska lektionen.
Dagens längtan: Nästa helg, då blir det Sthlm igen!
Dagens superlängtan: SOMMAR.
Dagens tidning: Ingen.
Dagens låt: Helt klart den här:



Kom precis på att jag glömt visa allt jag köpte i Sthlm, + att jag beställt hem lite saker från Nelly i veckan och sen lite annan shopping. Jag visar er nu i helgen :) Pusshej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0