- 2/3

Vanlig skoldag idag, efter skolan åkte jag Dajana Kimi och Bryan ner till stan, sen gick jag och Dajana och åt på MC och tog en sväng på stan. Sen mötte jag upp mamma, köpte födelsedagspresent till pappa som fyller år den 4:e och VÄRLDENS SNYGGASTE KLÄNNING! Har aldrig haft någon klänning som sitter lika snyggt som den, jag är KÄR i den! Sjukt tajt och sjukt snygg modell, jag älskar den! Men ni får inte se den förräns jag ska på melodifestival finalen i Globen nästa helg :)

Köpte även en snygg bustier från Lindex, tog den allra sista som fanns! Så här ser den ut:



Den blir skitsnygg i vår och sommar till shorts med hög midja och en kavaj över! Älskar den här bustier/korsett/bh trenden som är nu. Bara man inte visar för mycket så gillar jag det jättemycket :)

Fick en fråga förut om ifall jag målar och fyller i mina ögonbryn, och JA det gör jag, kan inte gå ut utan ifyllda ögonbryn nästan, känner mig helt naken då, har jättetunna annars, gillar när dom är lite tjockare därfram och blir smalare bakåt.

Såhär ska perfekta ögonbryn se ut:



Men det var allt för idag, nu blir de plugg! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det finns fler!

2010-03-04 @ 19:52:16
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle du kunna ge exempel på vad mer man kan ha på sig när man har bustier? Och hur gör man om man är välbystad?

Tacksam för svar!:)

2010-03-05 @ 20:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0