- 12/3

Blev ingen skola idag för min del.. vi hade bara två lektioner och jag skulle börjat tjugo över 12 och slutat halv 3 så det kändes lite onödigt. Var jättetrött också och kände att jag hade lite att göra idag eftersom jag åker till Sthlm imorgon. Måste packa och så, ska ju sova på hotell från lördag-söndag i hotellet som ligger i Globen eller vad man nu ska säga :) Merdin kom hit en stund också, jättelänge sen vi träffades faktiskt.

Nu är min mammas kompis Tina här och några till, så jag har umgåtts lite med dom och nu sitter jag och tittar på Disney channel - Hannah Montana. Älskar det :) Senare ikväll ska jag packa och fixa lite annat inför imorgon, vi åker tidigt på morgonen och ska äta på Koh Phangan kl 14, har bokat bord, bästa thairestaurangen som finns! Så ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll så jag är pigg imorgon :)

Vi hörs senare, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0