WHEN YOU FALL, GET UP

Härlig dag idag, åkte till Himpa runt 12 redan och sen blev det solande och badande hela dagen. Började med att jag och Merdin kom dit själva men det fylldes snabbt på med folk på våra filtar. Underbart väder har det varit, jag har värsta bikinistrecken eller vad man säger från både underdelen och överdelen.. Inte så snyggt, men brun är jag iallafall!

Nu på kvällen har jag suttit på Durkslaget's uteservering och ätit en god middag. Så mysigt att sitta där i solen!

Jag vill hitta på något nu ikväll, men vet inte vad. Merdin kommer iallafall hit snart, så får se om vi hittar på något eller inte :)

PUSSS



Kommentarer
Postat av: Elvis

Tjena.. hitta din blogg på Google. tänkte fråga dig om du kan någon bra hemsida där man kan boka buss till montenegro/serbien? ganska billigt.. hör gärna av dig..

2010-06-22 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0