WHAT A FEELING

Igår: Kort skoldag, slutade kl 1 och satt ute nästan hela dagen och solade. Sen tog jag och Merdin en sväng på stan, jag provade massa bikinis men hittade ingen jag tyckte om. Sen blev det Vasaparken med Merdin Zana Elina Sandra Natha Nadja och Felicia. Vi solade, rökte vattenpipa och hade det mysigt. Sen tog jag bussen hem och nu har min farmor&farfar varit här och hälsat på sen igår, mys!

Idag har jag varit på stan, tagit en fika och sen var jag & Merdin här hemma hos mig så tog vi en cykeltur till Klinga och åt i MC. Sen nyss var jag ute och åt med familjen + Merdin på Durkslaget. Nu sitter jag hemma och är jättemätt och trött.

Imorgon ska jag till Linköping och shoppa tror jag! :)

Så sjukt underbart väder det varit dom här senaste dagarna då! Jag har tagit vara på varje sekund och varit ute nästan hela dagarna. Tyvärr ska ju det dåliga vädret komma tillbaka nu igen på måndag.. Det ska vara regnigt och kallt nu ett tag tydligen.

Ni får en bild på mig från idag:



Ful bild men jag hade iallafall på mig spetsklänning från H&M, jeansjacka från Gina, väska från Cubus, skor från Skopunkten.

Nu ska jag gå och göra annat! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vad klockren! blir ju fan deprimerad...

2010-06-06 @ 15:07:39
Postat av: Anonym

hur mycket kostar klänningen och när köpte du den? :-D

2010-06-06 @ 17:19:24
Postat av: Caroline

Sv: Klänningen kostade 199 kr och jag köpte den för ca en månad sen :) Och TACK!

2010-06-06 @ 18:05:07
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad söt du är!

2010-06-06 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0