FLASHY LIGHTS EVERYWHERE WE ARE

Skolan och städa till 11, sen kom Merdin och hämtade mig så skjutsade vi först Sandra till stan och sen åkte vi ut till Ingelsta, vi gick runt och tittade lite, jag köpte en bikini och så åt vi. Den här söta bikinin blev det:



Fick med den här väskan också:



Efter det åkte vi hem till mig och nu har jag precis duschat, smörjt in mig med brun utan sol, målat naglarna och gjort mig fräsch. Imorgon är det ju avslutning och då vill man va lite fin, dock har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig men det är sånt som märks!

Nu sitter jag och lyssnar på en härlig sommarlåt som  Katy Perry sjöng i TV igår när hon uppträdde på MTV movie awards:



Hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0