I WISH I COULD FORGET

Myspys dag med underbart väder! Har varit ute typ hela dagen, både i skolan och efter, suttit ute och solat, fikat på Fräcka, träffat Merdin, varit på stan (50% på allt på Bikbok idag, hoppas ni passade på o fynda, jag hittade en söt byxdress) och sen tagit en glass med mamsen & papsen. Mys!

Lite bilder från dagen:







Min lilla mysiga byxdress som jag fyndade för 75 kr:



.. Förresten, jag glömde ju, här är min stalker Elina, visst är hon söt?



.. Och här är min fina vän Zana som matchar slöja med korsett! GRR



Nu ska jag snart sova, puss!


Kommentarer
Postat av: Natha

SÖTA

2010-06-04 @ 10:35:03
URL: http://nathalienatasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0