HERE WE GO AGAIN

Hello! Igår blev det att kolla en hel del på det kungliga bröllopet, så fina Victoria och Daniel är tillsammans! På kvällen blev jag upphämtad av Merdin & Esat, sen hämtade vi även upp Zana och Nadja. Vi åkte och köpte lite smått och gott och sen bestämde vi oss för att ta en tur till Ågelsjön, men när vi väl kom dit var det alldeles för mycket mygg/flugor eller vad det nu var så vi kunde inte sitta där och njuta, så vi bestämde oss för att gå till en lägenhet och titta lite på film, sen kom även 2 till killar och gjorde oss sällskap. Sen skjutsade Merdin hem Nadja & Zana och sen åkte han och jag hem till mig och kollade på skräckfilm och sen sov vi. Helt okej kväll, finns ju knappt nåt o göra så..

Idag vet jag inte vad som händer, har precis vaknat till liv och ätit en pizza som jag värmde i ugnen haha. Jag är rätt seg idag känner jag, vädret är ju inte direkt på topp heller så får se vad jag hittar på.

Förresten, är det bara jag som tycker att alla VM låtar är så sjukt bra?! Akons & Keri Hilsons, Shakiras.. Men den under är nästan bäst:



Men vi hörs senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera nu gumman!! :o

2010-06-23 @ 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0