IT'S JUST WORDS

Underbar dag! Jätte härligt väder ute, och enligt SMHI ska det vara såhär i 2 veckor nu, LYCKA! Har legat ute i trädgården och solat sen kl 3 nu, kom in för en halvtimme sen ungefär, är helt yr i huvudet nu, men BRUN är jag! Får färg så lätt, love it.

Förresten, så jävla avundsjuk på alla studenter är jag. JAG VILL OCKSÅ!

 Just det, haha någon bad om en bild på mitt hår.. Målade över mitt ansikte på bilderna så man verkligen ser hur hårfärgen ser ut.







Visst, färgen är fin och det väl rätt bra ut på bild men man ser inte utväxten på bilderna, och den är verkligen hemsk. Plus att det är mycket ljusare i verkligheten. Men vad tycker ni? Jag vill veta.

.. Tycker ni att jag ska färga tillbaks till mörkbrunt och låta det vara så sen eller bara färga utväxten i samma färg som håret? HJÄLP.

Hörs senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0