THE TRUTH HURTS

Har haft två härliga dagar ute i solen! Har legat utanför mig och solat jättemycket så nu är jag neger igen, och igår hade jag en mysig dag, tog en glass på Halvars med Merdin sen jobbade jag på IFK matchen, sen efter det spenderades kvällen med Merdin Esat Zana Elina Nadja och en till tjej som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på. Självklart blev det löfstad slott som avslutning på kvällen!

Idag har jag först legat ute och solat här utanför mig, sen blev det en sväng till Himpa, vädret var underbart och det var väldigt mycket folk där man kände så det var trevligt :) Badade även utomhus för första gången i år, woho! Nu har jag precis kommit hem, ska grilla här snart sen ikväll blir det mys med vattenpipa troligtvis!

Förresten, såg att många av er tyckte att jag skulle ha ljust hår nu på sommaren, tack haha, orkar inte krångla mer, nu har jag äntligen fått bort utväxten också så nu ska jag köra på ljust ett tag! Senare i sommar/i höst blir det mörkt!

Men nu ska jag njuta av det fina vädret! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0