THERE'S NOTHING LEFT TO SAY

Hello! Igår blev det en mysig kväll hos Sandra med Sandra, Zana, Nadja och Elina. Sen blev det även att sova där, mys!

Idag ska jag bara ta det lugnt tror jag, får se vad som händer ikväll..

Ska snart färga utäxten, får se hur det går haha, kommer antagligen sluta med att jag köper en mörkbrun hårfärg om några dagar, jag har lite smått ångest över det där faktiskt för många tycker att jag är finast i mörkt hår och vissa tycker att jag passar bättre med lite ljusare. Och själv vet jag inte?! Det är sexigt med mörkbrunt när man är brun på sommaren, men ändå så gillar jag ju ljust hår på sommaren.. Och nu har jag verkligen kämpat med att få mitt hår så här ljust, har lagt ner jävligt mycket pengar på det kan jag ju säga. Ae, vad tycker ni? Hjälp mig, MÖRKT ELLER LJUST HÅR?!

Här har ni en bild på mig i mörkt hår, men man kanske inte ser så bra..

 

Menmen, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är på den där bilden!

2010-06-14 @ 20:05:23
Postat av: sandra

sandra tycker fortfatrande MÖÖÖÖÖÖRKT

2010-06-15 @ 00:02:18
URL: http://kneso.blogg.se/
Postat av: Anonym

ljusare nu på sommaren, o mörkare sen på vinter/hösten! :)

2010-06-15 @ 15:03:07
Postat av: Anonym

ljust är du jätte fin i

2010-06-15 @ 16:35:49
Postat av: Jenni

ha ljust över sommaren, sen i höst kan du väl färga mörkt kommer bli skit snyggt då :D men nu tycker jag att du ska ha ljust, blir mycket snyggare när du blir brun! (y) det mörka kommer ju blekas i solen om du färgar nu :D

2010-06-16 @ 00:46:36
Postat av: Anonym

haha men de är ju svart/vitt :P :)

2010-06-19 @ 10:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0