YOU'VE SPLIT MY HEART IN TWO

Igår: Avslutning, tillbaks till skolan för att få betyg, blev upplockad av Merdin, åkte till maxi och lunchade, vidare till Eber (Esats utspring), vidare till Kungsgård (Selvers utspring), sen åkte vi och hämtade upp Zana och vi firade lite tillsammans med våra student kompisar haha, sen hem. GRATTIS TILL ALLA SOM TOG STUDENTEN IGÅR!

För er som undrar så är jag inte riktigt nöjd med mina betyg, hade mycket bättre i nian. Jag fick ett MVG, fem VG och resten G (fyra st). Men det var väl helt okej!

Nu är det sommarlov och jag är inte alls så glad över det konstigt nog, det är nog pga vädret. Får hoppas på att vädret ändras snart så jag kan njuta av mitt sommarlov..

Har lite bilder från igår, dock inte från min avslutning..










Orkar inte lägga upp fler bilder haha.. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0