UPDATE

Hello bloggen. Längesen jag skrev men det blev en hemmakväll för mig för första gången på länge känns det som så nu har jag tid att blogga lite.

Har hänt ganska mycket på kort tid så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men dom senaste dagarna har jag iallafall njutit av vädret, badat och solat (Varamon, Himpa, Vasa, Ågelsjön), umgåtts mycket med Zana Nadja & company haha, jobbat lite, umgåtts med älsklingen såklart, åkt på roadtrips lite hit och dit haha, och midsommar firades hos mig med god mat och goda drinkar tillsammans med Merdin, Zana och Admir + min familj! Det var jätte trevligt. Sen har det blivit många mysiga och sena sommarkvällar också.

 Har även shoppat en del, dom här två-tre senaste dagarna har jag kommit hem med mycket fint, bla min efterlängtade baseball jacka (har väntat på att den ska komma in i marinblått igen), en shortsdress i jeans, sololja från Hawaiian Tropic och andra hudvårdsprodukter, lite grejer på rean (söt blommig kofta från Bikbok, två söta linnen från Monki) och lite annat smått o gott! Orkar inte ta kort på allt.

Har endel bilder från dagarna som gått men orkar verkligen inte ladda upp, de tar sån tid.. Men en bild på mig från midsommar kan ni få haha, söt krans min mamma hade gjort till min syster va? Jag snodde den lite.. Min hand ser konstig ut på bilden men jag var inte beredd haha, och mitt hår ser mörkare ut i topparna men det beror på ljuset.. Så nu vet ni!



Kvällen har spenderats med Merdin och sen har jag kollat på massa avsnitt av The Hills säsong 6. Jag är CHOCKAD kan jag ju börja med att säga. För det första: Heidis utseende (man känner knappt igen henne). För det andra: Spencers beteende (trodde inte att han kunde bli värre än vad han redan varit tidigare, men han har ju fan blivit PSYK). Fyfan säger jag bara! Men underhållande är det, som alltid.

Hm ja.. Har inte så mycket mer o säga. Imorgon blir det förhoppningsvis att titta på Eclipse med tjejerna, hoppas!

Men nu ska jag fortsätta kolla på The Hills.. Sen blir det sleeptime. Vi hörs, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

woho, uppdate! ;D

2010-07-01 @ 16:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0