THESE TEARDROPS THAT DRIP DROP

Ska börja med att berätta att jag ser ut som jag vet inte vad i håret! Gjorde ju slingor igår och försökte få bort utväxten. Men nu är mitt hår typ blont med svart utväxt, hela håret blev jättemycket ljusare förutom utväxten! Okej, det är inte riktigt blont, det är en fin färg på det men utväxten förstör allt. Så jag får fixa det i veckan eller i helgen, utväxten måste bort, det ser så jävla äckligt ut! Så bara jag får utväxten ljus så ska jag låta håret va ett tag. Jag ber om ursäkt för allt tjat om mitt hår men mitt hår är verkligen något viktigt för mig HAHA, hur dumt det än låter..

Så nu är jag iallafall rejält mycket ljushårigare.

Skola idag, seg dag med typ inget skolarbete alls, vi har inget kvar att göra längre typ, SKÖNT! På sista lektionen fick jag reda på att jag har G i matte nu! Jag klarade alltså omprovet på nationella, fan vad glad jag blev. Så ingen sommarskola för mig :)

Efter skolan tog jag och Merdin en sväng på stan, sen åkte vi hem till mig. Han åkte hem för ett tag sen och jag har tråkigt.

 Sitter och lyssnar på "Drip drop", den är verkligen bra för att vara en melodifestival låt och man kan verkligen inte tro att det var Azerbaijan som medverkade med den här låten. Duktig och söt är tjejen också, bara 17 år! Jag ÄLSKAR refrängen på låten!

Riktigt snygg video som ni måste titta på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0