MERDIN 18 ÅR ♥

Måste börja med att säga GRATTIS till min älskling som fyller 18 idag! Så ikväll ska jag fira honom, det blir först middag på O'learys, sen får vi se vad som händer efter!

Tror jag ska bo lite i min mormors tomma lägenhet nu ett tag framöver, jag saknar stan så det är helt sjukt just nu! Orkar inte vara här när det är sommar.. Inte just nu iallafall. Ibland älskar jag att bo här men just nu saknar jag att bo i stan.. Slippa planera allt hela tiden, gå ut och göra saker spontant, ta en promenad där de inte bara är en massa skog, ha nära till saker, slippa be mamma/pappa skjutsa mig jämt osv. SKÖNT! Fast jag gillar att ha en trädgård att gå ut och sola i när det är sommar också.. Så mysigt med grillkvällar i trädgården och sånt också. Haha, jag vill bo både på landet och i stan!
 
Nu ska jag ta en dusch, hörs senare! Pusspuss

En bild från i lördags:


Kommentarer
Postat av: Tina

på ett tidigare inlägg visar du hur din hårfärg ser ut just nu och I LOVE IT! Jag själv har mörkbrunt och vill få den färgen har du någon tips på vad ja kan göra (vill helst slippa gå till frisören då det är alldeles för dyrt).

2010-06-08 @ 13:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0