CATCH THE MOMENT

Kom precis hem från en mysig kväll. Det blev att först åka hem till Zana, sen vidare till Fräcka för en fika, sen kom även Sandra Felicia och Nadja och gjorde oss sällskap. Sen gick vi till Folkparken en snabbis HAHA, sen mötte vi upp Merdin och åkte ut till mig för tjejerna ville gå spökvandring haha men när vi väl var här bangade Sandra, hon vågade knappt gå utanför bilen haha stackarn! Så då åkte vi tillbaks till stan, hem till Felicia och kollade på nya Shan The Man filmen, jätte rolig verkligen! Sen runt 2 kom jag hem, Merdin skjutsade hem mig :)

Nu ska jag snart sova, ville bara uppdatera lite :) Känns som att jag redan börjat vända på dygnet, undra vad som kommer hända senare på lovet!

Men nu ska jag sova PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0