BETTER OFF WITHOUT YOU

Igår fyllde ju Merdin år som sagt, så vi var några stycken som firade honom på O'learys, sen chockade han mig genom att visa mig sitt körkort bara sådär. Haha så han tog alltså körkort igår på sin födelsedag, bäst är han! Han hade inte ens sagt något till mig om att han hade uppkörning eller något haha.. Så grattis till honom IGEN! Men nu blir det mycket skönare för mig också när det gäller skjuts och sånt. Så igår tog vi en sväng med bilen också och sen hem till mig och sov.

Imorse skjutsade han mig först till skolan, vi hade nån aktivitetsdag, Kungscampen eller vad det nu hette. Det var tråkigt. Sen träffade jag Merdin igen, åt i MC och åkte hem.

Imorgon har vi någon städdag på skolan, ska städa skåp och allt sånt och lämna tillbaks alla böcker så då måste jag dit. Och på torsdag är det ju avslutning. SJUKT!

Nu har jag faktiskt en engelska uppgift jag måste göra så här i sista stunden.. Men det gör inget för iövermorgon är de SOMMARLOV!!!

I helgen blir de party för att fira att det äntligen är sommarlov, wohoooo!

Skönaste sommar/party låtarna:





Hörs sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0