RESFEBER

Dom senaste dagarna har jag umgåtts med tjejerna, umgåtts med merdin och fixat massa inför resan. Har shoppat en hel del, bla underkläder, en skinnkjol, ett par militärgröna shorts, ett blommigt linne, en klänning och några andra småsaker. Har så mycket att göra nu, åker ju i övermorgon! Har lite smink kvar att köpa och sen lite nödvändigheter som shampoo, balsam, rakhyvel och sånt man också måste ha med sig! Måste förbi apoteket och köpa lite grejer också, och idag ska vi även växla pengar. Mycket att göra som sagt!

Nu ska jag snart göra i ordning mig lite sen kommer Merdin och hämtar upp mig så ska vi försöka fixa det sista, för imorgon kommer min farmor & farfar hit och dom träffar jag inte så ofta så då ska jag umgås med dom och min familj, sista dagen i Sverige för på lördag morgon åker vi. Snacka om att jag är nervös! Hatar att flyga också. Men det ska bli kul! Och jag kommer ha massa fina bilder att visa er när jag är hemma!

Hörs säkert imorgon, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0