LIVE LOVE LAUGH

Dom senaste dagarna har jag hunnit gjort massa grejer, bla varit på bio och sett Eclipse, varit på tjej/chill kväll, tjänat lite pengar på loppis (sålt massa kläder och sånt), varit och badat och solat i mårängen, fikat en massa osv. Sommaren är underbar!

Ikväll blev det först middag på Världens Bar, sen Halvars, sen en lång kvällsfika på Fräcka med merdin medina och sead. Trevligt! Sen åkte jag och merdin hem till mig och myste lite och snart ska jag kolla på The Hills!

Vet ni? Om exakt en vecka befinner jag mig i Montenegro. Hade nästan glömt att jag åker på lördag. Dags o börja tänka på packning osv snart ju.. Kul ska det bli iallafall!

Nu har jag letat efter min kamerasladd i rummet i typ 10 min men kunde inte hitta den, mitt rum är jättestökigt just nu hela mitt golv är täckt av kläder och det är jättesvårt o hitta saker här. Så inga bilder till er idag, men jag har massor att visa er någon annan gång när jag orkar leta lite mer.. Ni får en sommarbild från Varamon från förra året istället!



Hörs snart igen, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

woho uppdate! ;)

2010-07-04 @ 12:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0