LIFE IS GREAT

Hemma efter två underbara veckor i Montenegro nu, men har inte tid att lägga upp bilder eller nåt för imorgon ska jag till Gotland, så idag har jag tvättat kläder och packat om, HÄR KÖR VI NON STOP! Sitter hemma hos Merdin nu, jag bor här för tillfället haha, gick och köpte mat på Spicy Hot nyss, ÄLSKA! Har tagit ca 500 bilder förresten så jag har en hel del att visa er sen, men de tar vi när jag kommer hem igen den 2. Sen är de inte långt kvar tills jag åker till Barcelona! WOHO.

Hoppas ni har de lika bra som jag och njuter av sommaren, vi hörs, PUSSSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är den 4e nu? när kmr bilder?????? ::)

2010-08-04 @ 15:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0