- Rebecka Simonsson, bodys, Beyonce

Måste tipsa er om en bloggerska, hon heter Rebecka Simonsson och bloggar på www.Stureplan.se. Hon är fan den coolaste bloggerskan som finns! Hon har verkligen en egen och jävligt vågad stil och så är hon sjukt snygg också! Hon går ofta ut och festar i bara en body och skyhöga klackar, det kallar jag vågat! Som på Blog awards, hon gick dit i en röd glittrande body, kavaj + endast lårhöga stövlar. Hur coolt är inte det? Dom flesta använder ju bodys under kjolar, byxor, shorts eller liknande, eller till och med som underkläder! Men hon lyckas alltid se lika snygg, sexig och glamourös ut. ME LIKE!

Om jag också vore nattklubbschef på Hell's Kitchen och festade varje kväll skulle jag också gå klädd såhär:



Grrr, så sexigt!

Förresten finns det INGEN som passar så bra i rött läppstift som henne:


Bild 1594 

Här är hon på Blog awards, som jag nämde längre upp i inlägget:



Jag har alltid sagt, till alla jag känner, om jag blev känd och gjorde en musikvideo eller skulle uppträda skulle jag lätt se ut som Beyonce gör i "Single ladies" eller "Ego" en snygg tajt body! Fast jag skulle nog inte riktigt matcha det så som Rebecka gjort ovan. Menmen, bara det jag ville ha sagt haha!

Beyonce i body i Single ladies videon:





Kolla bara på hennes framtädande här som hon gjorde på MTV music awards 2009, VMA eller vad det nu heter. Om ni inte sett det här måste ni titta, så sjukt bra, sexigt och snyggt framträdande (kolla body där också)! Har hon  inte typ världens snyggaste kropp? Kolla benen och allt.. GAH! Bästa Beyonce.




Älskar den där speciella "Single ladies - dansen"! ALL THE SINGLE LADIES NOW PUT YOUR HANDS UP!

Lite rörigt inlägg, från Rebecka Simonsson till bodys till Beyonce. HAHA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rebecka simonsson är ju halv syrian haha.. sjukt vacker & riktigt grym stil!

2010-01-12 @ 19:23:53
Postat av: Anonym

Rebecka simonsson är ju halv syrian haha.. sjukt vacker & riktigt grym stil!

2010-01-12 @ 19:24:12
Postat av: Kristin

till skillnad från dig så har ju beyonce en mer kvinnlig kropp att visa upp, men det är bara för att hon är äldre ;P

2010-01-13 @ 01:11:42
Postat av: Anonym

herregud! rebecca var ju inte LITE lik kenza ;S

2010-01-17 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0