- Lucky me

Igår köpte jag ett par skor. Jag hade tur för en gångs skull! Dom här skorna har tydligen varit väldigt eftertraktade, har tydligen tagit slut precis efter dom kommit in osv. Jag har varit där och frågat efter dom då om hae varit slut men dom har sagt att dom inte ska få in dom igen. Men igår så gick jag in på Skopunkten lite snabbt och hittade ett par i 36. Lycka! Haha, dom hade fått in nya samma dag men dom var redan slut, bara typ 3 par kvar. Ibland har till och med jag tur :)

Perfekta vardagsklackar tycker jag, ett lite mer "vintrigt" alternativ till klackar. Jättesköna är dom också!



Skopunkten, 349 kr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså fan va sur jag blir. jag kämpar för att få mina 37or att passa. men behöver 36.fan.

2010-02-02 @ 13:03:42
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0