- Ingen kamera

Fan vad sur jag blir. Min kamera funkar helt plötsligt inte. Den bara stänger av sig hela tiden och låter konstigt (nej, batteriet är inte slut, jag laddade den fullt nyss för säkerhets skull) och när jag lyckas ha på den så länge att jag hinner ta ett kort är bilden helt suddig. Fan också! Hatar att lämna in saker på lagning och krångla. Så ni får helt enkelt vänta med bilder ett tag..

Förresten är det -20 ute. Tittade nyss på termometern.. BRRR! Fyfan vad jag hatar Sverige just nu. Så äckligt kallt att det är sjukt. Längtar till vår och sommar, till VÄRME. Åååh! Om jag fick en enda önskan just nu skulle jag utan tvekan ta en resa till Thailand alltså.. bara njuta av värmen och solen, sola och bada, shoppa, festa, äta god mat osv. GAH!

Just det, ikväll är det ju Let's dance haha! Jag bara måste titta, snygga Elin Kling är ju med. Ska bli kul och se om hon kan dansa.. haha, mode kan hon ju iallafall! Här är hon och hennes dansare eller vad man säger:



Ni som undrar vad jag köpte idag på stan, jag kan ju skriva det istället för att visa bilder, eftersom jag tyvärr inte kan det just nu.
- Pälsjacka från H&M
- 2 baströjor från Gina tricot
- 1 väst från Gina tricot
- 1 paljett tröja från Gina tricot
- En transparent blus från Gina tricot
- 1 kofta från Gina tricot
- 2 foundations från Maybelline och en mascara från Loreal

.. Blev mycket från Gina tricot idag haha! Men jag hittade så mycket snyggt för bara 49 och 99 kr därr! Dom har något nytt erbjudande - ALLA reavaror för 49 eller 99, aldrig mer än så! Så skynda fynda haha :) Dock börjar alla reor bli dåliga nu, finns för det mesta bara jättestora storlekar kvar och allt det bästa och finaste är ju såklart slut.

Hade också lite snygga bilder på mig och Merdin när vi var och åkte skridskor som jag tänkte visa.. men det får också bli en annan gång! Nu orkar jag inte skriva mer, PUSS!


Kommentarer
Postat av: malin

finfin blogg tjejen :)

2010-01-08 @ 22:43:31
URL: http://ipimpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0