- I like

Nu är jag äntligen frisk, yeey! Idag har jag lyckats äta en hel del utan att må illa och spy faktiskt, har nog inte varit så hungrig som idag på länge. På morgonen åt jag några mackor och drack te, sen åt jag kycklingsallad, sen åkte jag och mamma till stan där jag åt Chicken kebab, sen åt jag nudlar hemma, sen nyss åt jag pizza! Skönt att ha fått tillbaks aptiten iallafall :) Är dock fortfarande lite förkyld men det går väl över så småningom.. imorgon blir det skola iallafall, vill inte missa mer! På stan hittade jag ett par jättesöta skor och två par jeans. Lovar er att visa allt när jag får tillbaks min digitalkamera, har inte shoppat såhär mycket snyggt på länge så jag är lite sur över att jag inte kan visa det för er. Mitt bästa köp jag gjort nu på senaste tiden är iallafall min svarta korta pälsjacka från H&M, älskar den, använder den till allt typ!

Just det, mötet gick bra förresten :) Haha, om någon undrar!

Förresten, jag är glad! Vi kunde ju inte fira mig den här helgen som va pga att jag va sjuk och lite annat, men nästa helg är det fest i bosniska klubben så då blir de PARTY! Fick även reda på idag att jag ska till Sthlm på sportlovet, då blire shopping, ska antagligen på kryssning också, wiiiie! :)

Idag har jag lyssnat sönder dom här 2 låtarna:

Alexandra Burke ft. Flo rida - Bad boys




Keri Hilson - I like




PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0