- 6/1

Huhu kom nyss in från en liten promenad, fattar inte varför jag gick ut i dehär vädret alltså, HEMSKT! Iskallt är det verkligen, ska inte gå ut förrän skolan börjar jag lovar haha.. måste vara typ -18 eller något, huuuh! Stannar helst inne och myser :) Menmen, igår var jag på Dolphins, kul och spännande som vanligt men dom förlorade så det var inte så kul. Det var någon som undrade varför jag kommer in som vip på Dolphins matcherna, en läsare frågade, låter så töntigt att säga det haha, "V.I.P", men min pappas företag är med och sponsrar Dolphins och Stadium Arena, så vi har alltid 4 platser längst fram på första raden som är våra!

Vet ni? Skolan börjar snart och jag kan inte vakna och gå upp ur sängen förrän kl 14.00 tidigast på dagarna.. kommer bli sjukt jobbigt att gå upp nu på måndag :(


Måste skriva en rad till min bästa D, tänker på dig och din familj ska du veta, R.I.P ♥

PUSS!


Kommentarer
Postat av: vendela

vad heter dina föräldrar? och vilka företag är din padre delägare i ? :)

2010-01-06 @ 20:25:17
Postat av: D

tack älskling<3

2010-01-06 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0