- 4/1

Hello! Idag blev det Linköping med mamma syrran och Merdin. Vi var på Ikea och Ikanohuset, shoppade lite. Hittade inte så mycket, hittade lite billiga fynd på rean dock! Dom senaste dagarna har jag bla varit på fest med Dajana och Merdin (Elvira Rahic i bosniska klubben), annars bara tagit de lugnt med Merdin! Här är det jag köpte idag:

Mysig tröja från Ginatricot (älskar modellen och fickorna) - 124 (!) kr på rean.



Tröja med paljetter från Bikbok - 200 kr på rean.



Transparent blus eller vad det nu är från Bikbok (sjukt snygg på) - 150 kr på rean.




Sen köpte jag även min favorit mascara "Telescopic" och lite smågrejer inne på Ikea. Mer än så blev det inte idag. Vi hörs senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0