- 31/1

God morgon allihoppa, nu ligger jag i soffan och tittar på en skitdålig komediserie på sexan haha, "My boys" heter den, så dålig och tråkig humor att de blir roligt. Igår kväll blev de som sagt myskväll, åt massa gott och såg några filmer.. Idag ska jag plugga och göra lite andra viktiga saker. Men nu ska jag ut på en liten promenad, det är skitsoligt här men säkert ISKALLT.. Skönt iallafall, får sätta på mig mycket kläder. Bara 3 veckor kvar till sportlov förresten.. skööönt! Men har en hel del prov och massa skit i skolan innan det.

Min kamera är inte klar än förresten :( Haha saknar den..

Jag har nog världens tråkigaste och mest meningslösa blogg! Just nu iallafall. Puss på er ändå! Just det, ingen kan nå mig på mitt gamla nr, har nämligen ny mobil och nytt nr. Så att ni vet det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0