- 30/1

Rolig kväll igår! Osman var RIKTIGT bra faktiskt. Sov hos Dajana och kom hem för ett tag sen.. är sjukt trött, och på riktigt myshumör! Så ikväll blir det bara film, har hyrt några stycken, beställa hem lite mat (kina eller thai kanske), sen chips, dipp och massa godis! MYS.

Förresten har jag ingen mobil för tillfället, bara så alla vet det.

Just det, jag har SHOPPINGFÖRBUD nu. Eller har jag redan sagt det? Haha, jag ska iallafall försöka att inte shoppa alls till den 25:e februari. En hel månad nästan ju! Det vore ett MIRAKEL ifall jag klarade det. Vill så gärna spara pengar till Sthlm och när det börjar komma in lite mer vår och sommar kläder. Håll tummarna för mig!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0