- 28/1

Idag har jag varit i skolan som vanligt, åkte hem direkt efter, Merdin följde med, myspys. Färgade håret nyss, hade inte väntat mig någon större förändring, ville bara färga det för att få bort utväxten och så, men oj så RÖTT de blev! De är typ mörkt brunrött eller något. Mörkare än förut iallafall och rött! Det blev snyggt, jag är jättenöjd för färgen ger mitt hår mer liv och jag ser mycket fräschare ut, min förra hårfärg kändes typ som att den var grå. Så nu är jag nöjd för ett litet tag iallafall, till våren ska jag bli blondie :) Kan ju inte visa er någon bild då min kamera fortfarande är på lagning, men ungefär såhär ser hårfärgen ut:







Min hårfärg liknar nog mest den första bilden, bara lite mörkare och rödare.

Skriver senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0