- 27/1

Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade temadag som jag nämde igår, lyssnade på en sjukt tråkig föreläsning och såg en sjukt bra film. "Hotell Rwanda" hette den, sann historia, SJUKT hemsk och sorglig var den. Otroligt gripande film, se den, verkligen värd att se!



Efter skolan drog jag till stan, mötte upp Merdin. Hade bestämt mig för att inte shoppa något alls mer den här månaden, men självklart kom jag hem med ett par skor och hårfärg.. Hårfägen är hemlig än så länge, bestämde mig för att färga håret bara som en nödlösning tills jag går till frisören, har ju mitt presentkort på klippning+färgning men vill inte gå dit förrän min "lugg" växer ut, okej, bara dom som känner mig riktigt bra som fattar vad jag menar med det HAHA. Jag köpte iallafall en mörkare färg, en lite speciell färg dock. Jag vill egentligen färga ljusare, ska göra det när jag går till frisören men sålänge blir det en mörkare färg, står verkligen inte ut med mitt hår just nu! Det är slitet, ful färg, jag har värsta utväxten, FÖR långt och så himla ofräscht ser det ut bara. Har aldrig varit såhär missnöjd med mitt hår som nu, men det beror nog mest på "luggen". Men snart så!

Har pluggat nu i några timmar, känner mig duktig. Nu ska jag ta en dusch, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0