- 26/1

Meeen tja bloggen! Idag har jag varit i skolan, känns som det var ett tag sen, men det var det ju inte.. i torsdags (på min födelsedag) var jag där sist. Allt var som vanligt iallafall. Imorgon är det typ schemabrytardag/temadag eller vad man ska kalla det, det är tydligen förintelsens minnesdag imorgon så vi ska titta på någon film och lyssna på nån som har föreläsning om det där.. intressant! :) Sen är det tyvärr vanliga lektioner på eftermiddagen, hade jättegärna skippat svenskan och spanskan också alltså..

Har inget mer att skriva. Bara för det kommer en sån här:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Stan med mami&syrran var trevligt.
Vad gjorde du kl 09 imorse: Hade naturkunskap då, jag & Zana labbade tillsammans haha.
Det senaste någon sa till dig: Mamma - "Men sov då", haha när jag klagade på att jag är SÅ trött.
Vad har du druckit idag: Vatten, äppeljuice, cola.
Vad var det senaste du åt: Sura godisar från Cafét i skolan.
Vad var det senaste du köpte: Igår, jeans & skor. Eller om godiset räknas idag då..
Vad är det för väder hos dig nu: KALLT!
Godaste glassmaken: Hm, ALLA!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae..
Sover du tungt: Nej, oftast är jag väldigt lättväckt, om jag inte sover riktigt djupt.
Drömmer du mardrömmar: Ibland.
Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte.
Vad ser du om du tittar till höger: En vägg med min snygga tapet.
Vad gör dig glad just nu: Hm.. är inte speciellt glad just nu.
Vad ska du göra härnäst: ÄTA!
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött.
Favoritgodis: SURT.
Kläder just nu: Mjukisdress ♥
Sommarplaner: Ska utomlands (Thailand, Montenegro eller Kroatien), mer än så vet jag inte än.
Hur många kuddar sover du med: 2-4.
Morgon eller nattmänniska: Natt!
Vad är viktigast för dig: Familj, vänner & my love.
Är du kittlig: Yes.
Snarkar du: Nej.
Stjärntecken: Vattuman.
Äckligaste insekten: Alla.. men spindlar mest kanske.
Längtar du mest efter just nu: SOMMAR!

Och en annan variant:

Dagens humör: Trött, seg, så jag brukar va i skolan.
Dagens klädsel: Jeans från Bikbok, tröja från Monki (linne under från H&M), converse, halsband från MQ, pälsjacka från H&M, halsduk från Ginatricot, klocka från Ur&penn. Okej där överdrev jag men där fick ni exakt hela outfiten!
Dagens smink: Det vanliga.
Dagens inköp: Godis.
Dagens mat: Fisk med kall sås och potatis i skolan (snart mammas goda hamburgare!).
Dagens frisyr: Utsläppt plattat som vanligt.
Dagens roligaste: Inget speciellt.. Eller jo, Dajana som alltid mobbar Memo stackaren haha.. (syftar på idag i datasalen, hennes konstverk på tavlan HAHA).
Dagens tråkigaste: Svenska lektionen!

Ointressant jag vet.. Pusshej!


Kommentarer
Postat av: D

Haha, bästa Memo ju :D

2010-01-26 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0