- 25/1

Hej allihop! Har varit sjuk hela helgen, igår låg jag och sov exakt hela dagen. Kunde inte gå till skolan idag heller, mådde jätteilla igår kväll och så spydde jag då också.. Har inte kunnat äta något på typ ett dygn, är inte ens hungrig :( Usch. Vågade mig iallafall ut för nån dag sen och då blev det en rejäl shoppingrunda.. synd att jag inte kan visa er, har ju ingen kamera. Och för en gångs skull blev det inte bara tröjor och överdelar, äntligen hittade jag lite byxor och tights! Idag ska jag på ett möte kl 16.00, hoppas att jag orkar att ta mig dit bara.. det är ganska viktigt om man säger så.

Nu ska jag försöka äta något, ska börja med lite te och någon macka.. Förresten, så jävla irriterad blir jag när folk kommenterar att jag uppdaterar dåligt, fick den här kommentaren:

Anonym om - Sommar:
du uppdaterar alldeles för lite, tråkigt att följa din blogg då.


Då säger jag såhär, sluta följ min blogg då! :)

Jag uppdaterar så ofta jag har tid och lust, tro mig! Lägger ner sjukt mycket tid på bloggen även om ni inte tror det. Och det är inte som att jag är värsta storbloggerskan som uppdaterar 10 gånger om dagen, kom ihåg det! Om jag hade tjänat något på min blogg hade jag kanske gjort det. Och anledningen till att jag uppdaterat dåligt den här helgen är för att jag mått så dåligt att jag inte kunnat sitta vid datorn.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0