- 22/1

Idag är inte jag i skolan, är sjuk :( Har varit förkyld och haft jätteont i halsen i några dagar nu, men igår kväll mådde jag verkligen jättedåligt, kände mig jätte svag i hela kroppen och helt hängig så jag bestämde mig för att inte gå till skolan idag.. Hoppas på att må lite bättre imorgon, för imorgon ska jag bli firad ju..

Igår fick jag 5000 kr, 5 kg chips (HAHA fick en sån där gigantisk påse med typ 24 chipspåsar i som man kan vinna på Liseberg eller Gröna lund, bästa presenten!), en jättesöt tröja, sen fick jag hem blombud igår, min farmor och farfar hade skickat 7 stora röda rosor till mig, jättefina var dom!

Jag hade ju bara önskat mig pengar så jag är jättenöjd! Ska nog åka till Sthlm nästa helg och SHOPPA! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0