- 2/1

Hej bloggen! Har inte skrivit sen nyårsafton men har haft fullt upp som ni kanske förstår. Mitt nyår blev lyckat, men kanske inte riktigt som jag tänkt mig. Men det blir det ju aldrig. Så, enligt mig är nyår lite överskattat. Men vi hade kul iallafall och det är det som är huvudsaken! Var först på förfest hos Merdin till 12, det var Merdin jag Dajana Zana Matilda Esat Adis Kreshnik Nuhi och någon mer. Trevligt! Vid 12 slaget sprang vi ut och tittade på alla fyrverkirier, smällde lite bomber och firade. Sen drog vi vidare till lokalfesten i restaurang Ekelunden, MYCKET folk och bra musik, vi dansade och hade jättekul! Vid 4 gick vi hemåt, jag sov hos Merdin.

Jag ska lägga in massor bilder sen ja lovar, men orkar inte just nu.

Igår var jag på bio med min familj och såg Avatar, fan vad bra den var! Jag ÄLSKADE den. Så himla spännande och cool film! Jävligt annorlunda mot dom filmer som jag brukar tycka om. Ni har väl hört att det är världens dyraste film? Alltså den film som varit dyrast att producera. Iallafall, SE DEN! Igår och idag har jag annars bara myst med Merdin och tagit det lugnt. Ikväll blir det kanske fest igen, får se om vi orkar! Bilder från nyår kommer snart och sen kommer även svaren på frågestunden så småningom! PUSS


Avatar Movie Poster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0