- 20/1

Idag har jag bara varit i skolan, träffat Merdin, pluggat och gjort massa onödigt skit. Men jag är glad för imorron blir jag 17, WOHOOO :D

Förresten, många undrade om dom här leopard conversen jag bloggade om igår, och dom finns på www.planet-sports.com , men det går tydligen inte att beställa därifrån? Hm, dom borde finnas att beställa någon annanstans också, men inte vad jag kan hitta tyvärr. Jag skulle gärna vilja beställa dom, men helst från någon hemsida här i Sverige då frakten blir så dyr annars.. Let me know ifall ni hittar dom på någon annan hemsida.





There will come a point in your life when you realize who really matters, who dosen't, and who never really did. So forget about people from your past. There is a reason they didn't make it to your future..

Kommentarer
Postat av: malin

vilket sammanträffande ;D

2010-01-20 @ 22:26:33
Postat av: elina

jag letar som en galning , meddelar dig om jag hittar dom ;D

2010-01-20 @ 23:55:57
Postat av: Caroline

elina: okej, bra :D

2010-01-21 @ 09:37:33
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0