- 11/1

Första skoldagen idag då.. finns inte så mycket att säga, mer än att det var SEGT. Hade svårt att gå upp på morgonen eftersom jag inte kunde somna förrän typ 3.. Jobbigt. Tillbaka till verkligheten nu då! Bara att hålla ut och kämpa på till nästa lov.. vårterminen brukar ju gå så himla fort! ÅH vad jag längtar till vår och sommar, sjukt.

Efter skolan gick jag till Hadis där Merdin var. Vi köpte kebab och åt där och tog det lugnt bara. Sen tog vi bussen till Kungsgatan, gick till Merdin en snabbis, sen åkte jag till stan och kollade runt lite sen hämtade pappa mig.

.. Haha gud jag är så himla trött känner jag nu! Ska fan gå och lägga mig snart alltså.. Imorgon börjar jag 8.00 med naturkunskap, härligt! Haha. Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och sen ska jag lägga mig i sängen.. skööööönt!

Förresten kommer jag inte ha någon kamera förräns den 10 februari :( Alltså ingen kamera på min födelsedag, så himla tråkigt. Menmen pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0