- 10/1

Igår kom Ermin och Hadis och hämtade mig och Merdin, så åkte vi och skulle se om det fanns någon bra film på bio. Vi kom dit vid 9 och det enda som fanns kvar då var Avatar, 2012, Göta Kanal 3 och Sherlock Holmes. Avatar och 2012 har jag ju redan sett och dom andra två vill jag inte ens se.. men dom lyckades övertala mig om att se Avatar igen, ingen av dom hade sätt den så vi såg den. Men den är ju så himla bra så det gjorde inte så mycket att jag fick se den en gång till. Sen efter filmen drog vi till MC i Haga, åt lite, sen skjutsade dom hem mig och Merdin, så sov Merdin här.

Idag ska jag plugga lite, annars har min dag bara bestått av sömn, sömn, sömn och ångest. Kunde inte vakna idag alltså haha. Och jag har världens ångest alltså, vill inte tillbaks till skolan! :(

Nu ska jag försöka plugga lite, har 2 prov på fredag.. Buhuu fattar inte ens att jag säger det :( PROV?! Fan alltså..

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0