- Helgen

Jag har haft en sjukt bra helg! I fredags blev det mys och bio med älsklingen, igår blev det party - förfestade på Scandic med Merdin Dajana & Emil, sen gick vi vidare till bosniska klubben där det var alla hjärtans dag fest, dansade hela kvällen och hade roligt med underbara människor, det kunde inte bli bättre! Sen blev det back till hotellrummet, jacuzzi på taket och mys. Sen imorse har jag ätit en god hotellfrukost och bara legat och segat på hotellrummet med Merdin! Sen gick vi och åt på Chicken och sen gick jag till Espresso House och tog en fika med mamma & pappa. En perfekt helg!

Tog tyvärr inte så mycket bilder, jag tänkte knappt på det, hade så himla kul så jag tänkte inte på kameran haha! Nu är det bara 1 skolvecka kvar sen är det sportlov vilket innebär shopping i Sthlm, kanske festa i Helsingborg, kanske Jönköping och lite annat! Hoppas bara att allt går som jag vill! LOVE MY LIFE JUST NU :) Förresten har jag ingen mobil längre, igen.. så ni kan inte nå mig just nu!

Tänkte visa er dom få bilder som togs i helgen:


















Mer än så blev det inte. Förresten, glad alla hjärtans dag på er! :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner både hiss och diss för den där bh med kavaj trenden , liksom korsetten du hade på dig tyckte jag va helt okej liksom den va inte lika vågad som dajanas kläder, liksom visst det är fint men det kanske är lite för vågat

2010-02-17 @ 20:58:32
Postat av: Anonym

tips;

ha alltid kavajen/vad det nu än är du har över stängd då du har en korsett/bustier! Det ser inte lika....trashigt ut då.

2010-02-26 @ 23:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0