23/3

Kom typ nyss hem från stan, lunchade med mamma & Marie på Pause och shoppade lite. Fick med mig 2 tröjor, ett par jeans som sitter jättebra och en mascara hem. Var tvungen att testa den nya mascaran från Maxfactor, den ser ut att vara jättebra då borsten liknar Telescopic (min favorit) jättemycket fast ännu större och längre. Så jag hoppas på att den är bra, dom hade kampanjpris på den på Kicks, 155 kr kostade den, annars kostar den 175.

Max facotor "lash extension effect" heter den och ser ut såhär:




Jag lovar att berätta för er sen om den är bra eller inte.

Och vet ni, jag gillar bara mascaror som har en sån borste som den ovan har. Den är som telescopics, borsten är av plast och är lite taggig, inte som en vanlig mascara där borsten är liksom hårig. Jag är dålig på att förklara men ni kanske förstår vad jag menar. Jag vill inte ha volym på mina fransar, tycker bara att det ser klumpigt ut då, jag vill göra dom lääängre och dom ska vara tunna, inte tjocka och med volym, och sånahär borstar som den ovan ger LÄNGD och inte volym. Ett litet tips bara :)

Ikväll blir det Dolphins, dom spelar mot Sthlm och då brukar det bli slagsmål så det är kul haha :) Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0