- 9/2

Idag är jag trött. Sitter och gäspar HELA tiden, jag är verkligen helt slut. Idag har jag gjort 2 prov, naturkunskap och samhäll. Har ont i handen efter allt skrivande.. Nästa prov är på fredag, sen 3 st nästa vecka och sen - LOV! På lovet ska jag till Sthlm, ser fram emot det så himla mycket, ska shoppa ihjäl mig! Hihi :)

Har suttit och kollat på Glamourama ett tag på tv3play, kollade mest på det för att jag ÄLSKAR Anna Hibbs! Sjukt snygg och skön tjej, fattar bara inte varför hon ska spela så blåst i serien, i bloggen verkar hon iallafall jävligt smart.. Men jag har ju ingen aning om hur hon är egentligen haha. (Anna Hibbs är hon till höger på bilden).

 För er som inte vet vad Glamourama är så är det en serie som går på tv3 (inte på tv tror jag inte? man kan bara kolla på det på internet) om bloggerskorna Anna Hibbs, Micaela Forni och Petra Tungården. Dom festar hela tiden, går på roliga tillställningar/premiärer/galor osv, jobbar med mode och lever helt enkelt ett glamouröst och roligt liv i Stockholm. Intressant och underhållande tycker jag!



Annas & Petras bloggar hittar ni på www.stureplan.se, tyvärr vet jag inte vart Petra bloggar.

PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0