- 7/2

Hello bloggisen! Vaknade för nån timme sen, har hunnit med att städa mitt rum och sortera allt mitt smink, tvätta alla sminkborstar och penslar, slänga gammalt smink som jag inte använder och även gjort rent min sminkväska lite. Välbehövligt! Har även tänkt att försöka hinna med att städa min garderob och välja ut vilka plagg jag ska sälja och vilka som ska slängas. Många har frågat när jag ska börja sälja och det kommer så snart som möjligt! Men jag kommer köra på budgivning :) Annars idag ska jag plugga, har nämligen 2 prov på tisdag så jag får plugga på ett av dom idag och ett av dom imorgon. Men vi hörs senare, pusshej!

Btw, jag älskar Megans tatuering!



"there once was a little girl who never knew love until a boy broke her HEART"


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha vänta vänta vart ska ja börja?...först å främst behöver du nt leka att du e största bloggerskan..o om du vill börja sälja kläder kan du ställa dej med ett bord på himmestalund där loppmarkanden finns, man säljer nt ruttna saker på en blogg... för de andra behöver du inte komnetera hur andra ser ut utan smnink, kolla på dej själv istället du e lika ful som hon utan smink ;) du kan ta en bild på dej själv o lägga upp utan smink så kan vi jämföra dej ;) p:s... du behöver nt sola 4347748 ggr innan du tar kortet ;)

2010-02-08 @ 10:33:22
Postat av: Anonym

Har du tagit bort de ja skrev för du kännde dej träffas ;)? eller har de inte komit fram, kan gära skriva om de ;)

2010-02-08 @ 11:27:31
Postat av: Caroline

Svar: 1. Jag har redan lagt upp flera bilder på mig där jag är osminkad, leta bakåt i bloggen om du är så nyfiken :) 2. Tydligen är du den enda som inte tycker att jag ska sälja kläder på bloggen, kolla bara på kommentarerna jag fick när jag frågade om någon var intresserad av att köpa mina kläder. 3. Jag säljer väl vafan jag vill på min blogg, som om en liten fegis som du ska komma och lära mig hur jag ska göra på min egen blogg :)PUSS PÅ DIG

2010-02-08 @ 18:50:59
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0